HGW-proof-overdracht, samen met leerlingen en ouders
Werken met elk kind vanuit hoge verwachtingen
Hoe is het met onze eigen Growth Mindset gesteld?
Hoe léren leerlingen, en hoe wéét je of ze leren tijdens jouw instructie en erna?
Leerlingen meer actief betrekken bij het onderwijs
Samenwerkend leren is meer dan naast elkaar aan een taak werken
Effectieve feedback integreren in het instructie-model
Hoe kunnen we meer uit onze gesprekken met ouders halen; attitude en vaardigheden gespreksvoering
Vormgeven van de doorgaande lijn met duidelijke teamafspraken
Waarin mogen we in ons team verschillen van elkaar en welk gedrag moet uniform zijn?
We willen met ons team goed onderwijs bieden dat voldoet aan de eisen en wetgeving van Passend Onderwijs.
Verstaan we in het team eigenlijk allemaal hetzelfde onder goed onderwijs?
Doen wij wat wij beloven in onze schoolgids en op onze website? Echt?
We willen kindgesprekken gaan voeren.
We willen de leerling beter betrekken in het Handelingsgericht Arrangeren. Hoe doen we dat goed?
Interactieve teamtrainingen vormen een effectief middel om gezamenlijke schoolontwikkeling te stimuleren en te borgen. Lees meer in wat anderen over mij zeggen
Ik voorzie niet in trainingen ‘werken met groepsplannen‘. Wel werk ik met schoolteams aan goed onderwijs, waarbij het vakmanschap van de leerkracht centraal staat.